>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید

سامسونگ به دنبال سرمایه گذاری 107 میلیون دلاری در شارپ است

سامسونگ به دنبال سرمایه گذاری 107 میلیون دلاری در شارپ است

تاریخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

سامسونگ به دنبال سرمایه گذاری 107 میلیون دلاری در شارپ است

شارپ
شارپ
 

کمپانی‌های مختلف فعال در حوزه فناوری دنیا نسبت به سرمایه گذاری در شارپ ابراز علاقه نموده‌اند، چندی پیش کوالکام در این ابر کمپانی ژاپنی که در فعلا حال و روز خوشی ندارد، سرمایه گذاری نمود و امروز سامسونگ رقیب اصلی این شرکت در بازار تلویزیون، اعلام نموده که تمایل دارد تا 107 میلیون دلار را در تجارت ژاپنی‌ها سرمایه گذاری کند.

شارپ در تلاش است تا شرکت را بازسازی کند و در این راستا نیاز به سرمایه گذاری خارجی دارد. حال بلومبرگ گزارش نموده که سامسونگ تمایل دارد نزدیک به 10 میلیارد ین معادل 107 میلیون دلار را در این کمپانی ژاپنی سرمایه گذاری کند.

منابع نزدیک به این جریان به بلومبرگ گزارش کرده‌اند که به زودی توافق بین این دو شرکت بصورت رسمی اعلام خواهد شد اما هنوز هیچ کدام از دو کمپانی طرف قرارداد، در این باره صحبتی را مطرح ننموده‌اند.
شارپ در راستای بازسازی و بازگرداندن کمپانی به وضعیت سود دهی تعداد بسیار زیادی از کارمندان خود را اخراج کرده و در آینده نیز اخراج خواهد کرد و سیاست‌های اقتصادی ویژه برای کاهش هزینه‌ها را در نظر گرفته است. این کمپانی همچنین در تلاش است تا سرمایه گذاران تازه‌ای را جذب کند.میزان فروش شرکت شارپ سال به سال نزدیک به 16 درصد کاهش یافته است و درآمد آن در 6 ماه ختم شده به ماه سپتامبر به 1.1 تریلیارد ین معادل 13.7 میلیارد دلار رسیده است. این کمپانی در این فاصله زمانی نزدیک به 39.8 میلیارد ین ضرر داده است. همچنین پیش بینی می‌شود که شارپ در سال مالی ختم شده به مارچ 2013 نزدیک به 450 میلیون ین ضرر کند.

کمپانی‌های مختلف از جمله سامسونگ، کوالکام، فاکس کان، دل و حتی اینتل نسبت به سرمایه گذاری در شارپ برنامه ریزی کرده‌اند. هرچند گزارش شده که شارپ و فاکس‌کان به توافق برای سرمایه گذاری مشترک نرسیده‌اند، اما کوالکام در ماه دسامبر سرمایه گذاری 120 میلیون دلاری در شارپ را تایید کرد.

سرمایه گذاری 107 میلیون دلاری سامسونگ باعث نجات شارپ نخواهد شد، اما بدون شک خبر خوبی برای این کمپانی و کمک بزرگی برای بازسازی آن است. شایعات مربوط به سرمایه گذاری سامسونگ در شارپ باعث افزایش 15 درصدی ارزش سهام این شرکت در بازار بورس توکیو شده است که از سال 1974 تا به امروز در شارپ بی سابقه بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: سامسونگ به دنبال سرمایه گذاری 107 میلیون دلاری در شارپ است نویسنده: رضا نقش بند چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 11:11 شاخه: اخبار فناوری نظر: 4 شارپ کمپانی‌های مختلف فعال در حوزه فناوری دنیا نسبت به سرمایه گذاری در شارپ ابراز علاقه نموده‌اند چندی پیش کوالکام در این ابر کمپانی ژاپنی که در فعلا حال و روز خوشی ندارد سرمایه گذاری نمود و امروز سامسونگ رقیب اصلی این شرکت در بازار تلویزیون اعلام نموده که تمایل دارد تا 107 میلیون دلار را در تجارت ژاپنی‌ها سرمایه گذاری کند تبلیغات متنی قیمت روز آیفون ۵ آیپد مینی و مک بوک رتینا داستان غم‌انگیز پنگوئن‌ ‌خوشتیپ خوشحال سازی سرعتی شارپ در تلاش است تا شرکت را بازسازی کند و در این راستا نیاز به سرمایه گذاری خارجی دارد حال بلومبرگ گزارش نموده که سامسونگ تمایل دارد نزدیک به 10 میلیارد ین معادل 107 میلیون دلار را در این کمپانی ژاپنی سرمایه گذاری کند منابع نزدیک به این جریان به بلومبرگ گزارش کرده‌اند که به زودی توافق بین این دو شرکت بصورت رسمی اعلام خواهد شد اما هنوز هیچ کدام از دو کمپانی طرف قرارداد در این باره صحبتی را مطرح ننموده‌اند مقاله مرتبط: سرمایه‌گذاری 120 میلیون دلاری کوالکام در شارپ میزان فروش شرکت شارپ سال به سال نزدیک به 16 درصد کاهش یافته است و درآمد آن در 6 ماه ختم شده به ماه سپتامبر به 11 تریلیارد ین معادل 137 میلیارد دلار رسیده است این کمپانی در این فاصله زمانی نزدیک به 398 میلیارد ین ضرر داده است همچنین پیش بینی می‌شود که شارپ در سال مالی ختم شده به مارچ 2013 نزدیک به 450 میلیون ین ضرر کند شارپ در راستای بازسازی و بازگرداندن کمپانی به وضعیت سود دهی تعداد بسیار زیادی از کارمندان خود را اخراج کرده و در آینده نیز اخراج خواهد کرد و سیاست‌های اقتصادی ویژه برای کاهش هزینه‌ها را در نظر گرفته است این کمپانی همچنین در تلاش است تا سرمایه گذاران تازه‌ای را جذب کند کمپانی‌های مختلف از جمله سامسونگ کوالکام فاکس کان دل و حتی اینتل نسبت به سرمایه گذاری در شارپ برنامه ریزی کرده‌اند هرچند گزارش شده که شارپ و فاکس‌کان به توافق برای سرمایه گذاری مشترک نرسیده‌اند اما کوالکام در ماه دسامبر سرمایه گذاری 120 میلیون دلاری در شارپ را تایید کرد سرمایه گذاری 107 میلیون دلاری سامسونگ باعث نجات شارپ نخواهد شد اما بدون شک خبر خوبی برای این کمپانی و کمک بزرگی برای بازسازی آن است شایعات مربوط به سرمایه گذاری سامسونگ در شارپ باعث افزایش 15 درصدی ارزش سهام این شرکت در بازار بورس توکیو شده است که از سال 1974 تا به امروز در شارپ بی سابقه بوده است

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید